Requests - Thaís Ferrari | Page 6 | Social Media Girls

Requests Thaís Ferrari

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

• Please make sure all of the videos and screenshots you're posting are only of people over the age of 18.

This also means no children in the background.

No more warnings.

• Absolutely no doxing. This includes everything from using and asking for real names, asking for IG and other social media accounts. No social media rips.

Anyone breaking this rule will be banned as stated in rule 4 of the forum:

4) No doxing. Breaking this rule will result in a permanent ban. Under no circumstances the real names or personal information of model should to be revealed.

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
será que ela atende como GP ou massagens tantricos? a mae dela é bem famosa para as massagens .....xxx

D
Deleted member 1759535 commented
Cara, pelo que eu saiba.. ela fazia os vídeos com o marido dela... inclusive tem uma série de conteúdos dela grávida do segundo filho, que aparentemente é da mesma pessoa.. Eu tive ela no instagram por uma época, não parecia ser o caso de ser mãe solteira.

mrlordsir
mrlordsir commented
video gravida? nunca vi , só sei daqueles que ela ta loucassa de maconha transando com funk tocando. ela entrou nisso porque a família meio que entrou começou com a outra irmã a que começou como youtuber e ganhou atenção da galera louca pelos peitos dela. Depois a Thais e a Mãe entraram nisso. A Mãe parece ser daquelas wannabe modelo "paz e amor" vez uns videos transandos e um monte de photoshoots. vende de vez em quando. A Thaís investiu hard quando precisava de grana. Um trio muito gostoso.

R
requestyourleakwithme commented
D
Deleted member 1759535 commented
Teve uma época que eu tava com a assinatura ativa no OF dela e ela engravidou pela segunda vez.. ela mandou bastante conteúdo nesse período, mas os que envolviam gravidez em maior parte eram PPV, nunca comprei pq não é mto minha praia..

Screenshot-1.png
Segue um exemplo.. tem outros tantos com a mesma descrição.

Qual as redes sociais dela?

G
Gantz commented
Há mais de 2 gigas de material da Thaís Ferrari aí:
To view the content, you need to Sign In or Register.

D
Danbou commented
obrigado amigo

doidopracarai
doidopracarai commented
Delícia

M
Márcio__gp___ commented
🏅

S
SOUZA766 commented