React Dislike Medal Cheers Love Haha Wow Sad Angry PepeBored MonkaS PepHands FeelsBadMan Pepega Clown BOOBA PepePerfect iLOVEyou PepoPopcorn PeepoFinger Wankge Gimme Love Simp FeelsOk Cheer FeelsLove Ban Toxic DMCA LOL Clap Shit

Social Media Girls

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
10 Comments | Top reacted
K
Kenthermansen commented
Bare jeg som ikke får spilt av?

T00l
T00l commented
Mener du på pixeldrain/gofile eller den nedlastede filen? Det er et skjermopptak i .mkv som er konvertert til .mp4 så kan ha blitt noe korrupt der men de spiller av fint på begge linker og filen i seg selv for meg. Hvilken oppløsning bruker du? Det er 4k filer og jeg har ikke prøvd å spille de av på noe annet enn 4k skjerm men de burde spille av i 1080p eller 2k også.

Gofile har begynt med midlertidige begrensninger på avspilling i spilleren på siden men da skal det stå varsel der.

E
Erikst93 commented
K
Kenthermansen commented
Får ikke spilt av hverken på gofile eller pixeldrain. Har ikke prøvd og laste ned. Bruker mobilen min,kanskje derfor det er problem med oppløsningen?