Social Media Girls

Social Media Girls

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

• Please make sure all of the videos and screenshots you're posting are only of people over the age of 18.

This also means no children in the background.

No more warnings.

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
K
Kroos/8008 commented
sim, só esse se não me engana, as fotos dela são muito repetidas. acho que ela não tem nenhuma pelada dos pés a cabeça deitada na cama.

T
Thekingbr commented
amigo ninguém vai comprar isso de você, sai daqui parasita.

M
MisterF012 commented
o seu animal, tô vendendo nada aqui não, presta atenção na trend babaca. Só enviei o vídeo que já lançaram no grupo a muito tempo, que no final dele tem a buceta dela. Eu fiz a postagem das fotos que consegui aqui, agora tô indo atrás dos vídeos, postei aqui pq os cara tava procurando e eu só tinha esse pedaço de vídeo. Vê se presta atenção mais na próxima vez cara

K
Kroos/8008 commented
acho que tem que entrar em contato com ela ver se ela toparia vender novos conteúdos, o cara que foi banido aqui tinha o contato dela.