React Dislike Medal Cheers Love Haha Wow Sad Angry PepeBored MonkaS PepHands FeelsBadMan Pepega Clown BOOBA PepePerfect iLOVEyou PepoPopcorn PeepoFinger Wankge Gimme Love Simp FeelsOk Cheer FeelsLove Ban Toxic DMCA LOL Clap Shit

Social Media Girls

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
D
dameion commented
O ondate é um site de acervo de anúncios. Então é provável que fez programa na Europa e agora está de volta no Brasil.

Communist Kanye West
Communist Kanye West commented
.

Last edited:
D
doedicurus commented
tranquilo mano, ela anda sumida então eu também não sei se essa viagem é antiga e se ela está na europa ou não. Sem contar que ela parece estar tentando se aposentar dessa vida aos poucos... muitos sumiços e poucos tds dela, além de não anunciar mais em site mais confiaveis. Além disso, ela inventou de criar um canal no youtube, porém vi nenhuma atualização do canal e nem achei mais ele. Enquanto isso, aquela amiga dela, "bea", no qual ela fazia dupla as vezes no inicio, está a mais de um ano pela ásia e agora europa. Acho que ela vai junto com essa ourtra a qualquer hora :/

O
Osupersocio commented
Qual o @ dela no insta?