React Dislike Medal Cheers Love Haha Wow Sad Angry PepeBored MonkaS PepHands FeelsBadMan Pepega Clown BOOBA PepePerfect iLOVEyou PepoPopcorn PeepoFinger Wankge Gimme Love Simp FeelsOk Cheer FeelsLove Ban Toxic DMCA LOL Clap Shit

Social Media Girls

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
K
kX9vP#qR7$zT2mW8nY4 commented
Tu viajou Primeira palavra Que tem no começo do Texto É o nome do cara Eu teria roubado se eu botasse aqui e não fizesse nenhuma referência a ele Inclusive o próprio deu like se tu não viu Em nenhum momento Escrevi que o conteúdo era meu Inclusive Repostei porque sei que o servidor que ele subiu o arquivo é péssimo Provavelmente vai cair logo Fiz o intuito de Fortalecer a thead

P
Pk200 commented
Se alguém tiver o contato dela , se me manda eu compro conteúdo dela e posto aqui , já mandei várias vezes mensagem no insta dela mais ela não responde, tô querendo comprar conteúdo dela

P
PRN98 commented
eu ajudo a comprar conteudos dela tbm

P
Piadasemgrassao commented
Ela não deve estar ganhando muito dinheiro. Não tem nem dinheiro pra um celular com câmera decente kkkk