Requests - Akiramoon Privacy | Page 5 | Social Media Girls

Requests Akiramoon Privacy

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

• Please make sure all of the videos and screenshots you're posting are only of people over the age of 18.

This also means no children in the background.

No more warnings.

• Absolutely no doxing. This includes everything from using and asking for real names, asking for IG and other social media accounts. No social media rips.

Anyone breaking this rule will be banned as stated in rule 4 of the forum:

4) No doxing. Breaking this rule will result in a permanent ban. Under no circumstances the real names or personal information of model should to be revealed.

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
2 Comments
Papaleguas3333
Papaleguas3333 commented
Ela posta mais coisa no Instagram do que posta nas outras plataformas, e quando ela decide postar alguma coisa em outra plataforma é exatamente a mesma coisa que ela posta no Instagram, ou seja, não vale pagar se é a mesma coisa e ela posta todo dia de graça no Instagram...

Kaminari013
Kaminari013 commented
mina sem futuro... vai ficar so na enrolação msm

Diz ela q tá mostrando os peitos recebi várias preview do bot do *** dela será q é vdd

6 Comments
A
akabunga commented
nao cara

Papaleguas3333
Papaleguas3333 commented
Tá mostrando nada. E além de não estar mostrando nada, tem vendido vídeo no chat, e soltado o mesmo vídeo que vendeu separado depois no feed normal do privacy...

Papaleguas3333
Papaleguas3333 commented
Ela tem vendido bastante coisa no PV, mas não tenho coragem de comprar porque sei que vai ser merda.

Kaminari013
Kaminari013 commented
Kaminari013
Kaminari013 commented
Kaminari013
Kaminari013 commented
pelo menos nas preview estão boas acho q logo essa puta mostra os peito foda vai ser vazar algo dela NGM compra kkkk

Pack da Black Friday 😈
Tenha acesso a TODOS meus vídeos +18 nunca postados que juntos valem R$9.000 por apenas R$49,90 🔥
Prazo é de 7 dias kkkkkkk se liga na descrição dessa puta os vídeos dela mal valem 5 reais e ela me mete essa kkkkkk

Comment