Sex Chat with your new Ai Girlfriend Try for FREE
Requests - Bia Kimii | Social Media Girls

Requests Bia Kimii

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

• Please make sure all of the videos and screenshots you're posting are only of people over the age of 18.

This also means no children in the background.

No more warnings.

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up

Comment

thogurando

New member
Jan 4, 2024
2
87
You must be registered for see images

3 Comments
D
Deleted member 5599076 commented
Falou que ia abandonar as redes, mas voltou de novo.

Quem diria...

S
sayyy commented
C
CelsoPortiolli commented
twt: _biakimii

I
Igor vinicius commented
essa mina me lembra uma que um tal de Felipinho do tiktok pegou numa festa.. aparentemente ela namorava e traiu o namorado com esse tal de Felipinho tem vídeo no tktk e tudo.. não sei se é de fato ela , mas que parece parece e muito

D
Deleted member 4494807 commented
É rapazes, os caras que tem coisa nova, não vão mandar de graça, e ela aparentemente está namorando aquele super choque... agora vai ser mais díficil sair algo... continuem com suas preces que uma hora sai.

U
UsuarioIndeterminado commented
nadinha novo ? 🥲

G
Gozoneudo commented
nada mano, pelo que tô vendo o pessoal do Twitter dela tá pedindo pra ela voltar agora que tá em alta novamente

Só pra não deixar morrer a thread, tudo que ela já postou na net!

D
Deleted member 2420708 commented
É vc o cara que tinha + de 100 videos dela?

R
Randomguy4657 commented
alegrxx
alegrxx commented
Nenhuma novidade ou vazamento de vídeo antigo? Mó vacilo... vicia a gente nesses peitos e nunca mais dropa nada.

R
Randomguy4657 commented

Única coisa que sei nova dela é que tá com um insta fechado biih_kimi e com o mesmo @ um threads tmb fechado...