- Jun 24, 2020
- 5
- 0
- 7
Guys, I've been looking for an adult streamer I saw once for a few years now.
I don't remember which platform I saw her on, but I'm sure she blocked Brazil, because I only watched her live stream on a day when I had a VPN.
Some characteristics I remember about her: white, thin, young (around 23 years old), large breasts (silicone).
I noticed some tattoos:
Left shoulder (at the collarbone) - Saturn tattoo.
Right forearm - tattoo of two roses with some leaves.
Right rib - 3 small sharks.
Left shoulder (back) - something written.
Left calf (back) - a large tattoo.
Any information about possible names/sites where she may do shows or live recordings would be very helpful.
Algumas características dela que me lembro: branca, magra, nova (por volta dos 23 anos), peitos grandes (silicone)
Reparei em algumas tatuagens:
Ombro esquerdo (altura da clavícula) - tatuagem de Saturno
Antebraço direito - tatuagem duas rosas com algumas folhas
Costela direita - 3 tubarões pequenos
Ombro esquerdo (costas) - alguma coisa escrita
Panturrilha esquerda (parte de trás) - alguma tatuagem grande
Qualquer informação de possíveis nomes/sites que ela possa fazer shows ou gravações de lives será de grande ajuda!
I don't remember which platform I saw her on, but I'm sure she blocked Brazil, because I only watched her live stream on a day when I had a VPN.
Some characteristics I remember about her: white, thin, young (around 23 years old), large breasts (silicone).
I noticed some tattoos:
Left shoulder (at the collarbone) - Saturn tattoo.
Right forearm - tattoo of two roses with some leaves.
Right rib - 3 small sharks.
Left shoulder (back) - something written.
Left calf (back) - a large tattoo.
Any information about possible names/sites where she may do shows or live recordings would be very helpful.
Algumas características dela que me lembro: branca, magra, nova (por volta dos 23 anos), peitos grandes (silicone)
Reparei em algumas tatuagens:
Ombro esquerdo (altura da clavícula) - tatuagem de Saturno
Antebraço direito - tatuagem duas rosas com algumas folhas
Costela direita - 3 tubarões pequenos
Ombro esquerdo (costas) - alguma coisa escrita
Panturrilha esquerda (parte de trás) - alguma tatuagem grande
Qualquer informação de possíveis nomes/sites que ela possa fazer shows ou gravações de lives será de grande ajuda!