Requests - thais carla | Social Media Girls

Requests thais carla

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

• Please make sure all of the videos and screenshots you're posting are only of people over the age of 18.

This also means no children in the background.

No more warnings.

• Absolutely no doxing. This includes everything from using and asking for real names, asking for IG and other social media accounts. No social media rips.

Anyone breaking this rule will be banned as stated in rule 4 of the forum:

4) No doxing. Breaking this rule will result in a permanent ban. Under no circumstances the real names or personal information of model should to be revealed.

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
a título de curiosidade, pq eu tbm tenho um tesão meio mórbido nela: ela tem um perfil no onlyfans, 30 pila. Ela fez na época que algum idiota no twitter pegou um vídeo de uma gorda aleatória transando, disse que era ela vídeo vazado dela, e as pÔginas do tipo choquei e cia endoidaram. Ela fez esse perfil e postou um vídeo lÔ e no instagram, falando sobre gordofobia yadda yadda

Tem tambĆ©m outras 5-6 fotos "arquivadas" (que dĆ” pra ver), e nĆ£o sĆ£o absolutamente NADA de mais, nem uma peitolinha, zero. Ɖ só ela usando aquelas roupas malucas que vendia no sex shop dela. EngraƧado Ć© que a data das fotos Ć© de bem antes do vĆ­deo, entĆ£o ela jĆ” tinha esse perfil antes mesmo, só praticamente nĆ£o usou kkkk

Mas sério, não gastem seus dinheiros, as fotos que ela postava no instagram antes de apagar tudo mostravam mais doq o que tem la. Eu até tinha salvo mas apaguei pq n era nada de mais.

AliƔs, devo dizer que ela jƔ foi muito mais gostosa, hoje em dia tƔ uma gorda acabada, toda pelancuda e desproporcional. Aquele marido feeder dela tƔ acabando com ela. Falta o segundo B em BBW

2 Comments
R
rley95 commented
eu deixei salvo na minha conta la, a Ćŗltima vez que ela logou foi em 2023

U
Ultravioleta commented
Cara, só faça postagens se tiver algum conteúdo, foto ou vídeo, caso contrÔrio use a barra dos comentÔrios, é a regra número um do fórum.

uma foto pesa 154 mb

1 Comment
N
necrinho$ commented
G7xah7tWUAACfUE