Requests - Neptux | Social Media Girls

Requests Neptux

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

• Please make sure all of the videos and screenshots you're posting are only of people over the age of 18.

This also means no children in the background.

No more warnings.

• Absolutely no doxing. This includes everything from using and asking for real names, asking for IG and other social media accounts. No social media rips.

Anyone breaking this rule will be banned as stated in rule 4 of the forum:

4) No doxing. Breaking this rule will result in a permanent ban. Under no circumstances the real names or personal information of model should to be revealed.

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
Alguém tem notícias dela?

• Shit
Reactions: Giovannagiorno
J
Juju0123 commented
J
Juju0123 commented
Então assim, eu tenho todo tipo de conteúdo dela mas gastei uma grana por isso é algo que só eu tenho eu acho, mas enfim

I
Infitjo commented
Cara eu tenho umas informações sobre ela q níquem sabe só q quero uma coisa introca pra falar

I
Infitjo commented
como te falei meu mano se vc copera te do informações só a pessoa mais próxima dela literal

Acabei de falar com uma das melhores amigas da Haru pelo menos na epoca que ela estava fazendo conteudo, perguntei se ela ainda tinha contato com ela, e ela me respondeu que não e não há noticias sobre ela

• Like
Reactions: naoEhOPP
J
Juju0123 commented
Porra, mas stalkiei o insta da amiga a fundo, vi todos os seguidores e quem ela estava seguindo, achei 3 contas da Haru, mas tudo antigo, e eu sei qual é o nome verdadeiro dela tbm e não achei mesmo pelo nome verdadeiro, tá foda de achar kkkkk, se pá essa mina se matou só pode, pq ela ia sempre pra clinica psiquiatra tinha depressão e os caralho tlgd

N
naoEhOPP commented
Talvez tenha sumido permanentemente e não se matado, só esteja no low profile

J
Juju0123 commented
Cara acho difícil, eu conversava bastante com ela diversas vezes ela ia pra clínica de reabilitação, ela tinha depressão, se cortava as vezes, eu que comprava os remédios dela e etc, talvez esteja sim em low profile, mas até já pesquisei pelo nome verdadeiro dela no perfil da amiga e não achei nada

4
482839 commented
entendi, mas vc poderia mandar o que vc tem ?