Requests - Palloma Akemi | Page 3 | Social Media Girls

Requests Palloma Akemi

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

• Please make sure all of the videos and screenshots you're posting are only of people over the age of 18.

This also means no children in the background.

No more warnings.

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
Não é meu

3 Comments
T
Thiagosilva09 commented
Foda que ela é golpista com esses vídeos de 10s

P
pmzero commented
O pior é quando você assina o privacy dela, semplesmente não tem conteudo! Tudo que ela posta é uma foto borrada como prévia de um video pra você comprar!

C
chapeleiro1988 commented
como pode essa minha virou o contrario, era bom o conteudo virou bostasso

Post automatically merged

Comment

Comment

user1pikadura

New member
Jun 21, 2025
2
12
Website
Visit site
não é meu, achei perdido

3 Comments
D
Deleted member 7526002 commented
De novo divulgando seu grupo né seu arrombado. Sorte sua q o ADM não faz nada. E sempre posta as mesmas coisas. Q grupo de bosta é esse q não tem nada novo? Se não for golpe né kkk

C
Carlosdapisa commented
pior que nem é golpe, só que tem as mesmas coisas daqui e aqueles videos curtos bostas dela

D
Deleted member 7526002 commented
Oq da raiva é toda vez q olha aqui, é esse arrombado divulgando esse grupo de merda. O pior q o retardado muda de conta e pensa q ninguém vai saber q é ele. É um aloprado mesmo esse traveco.