React Dislike Medal Cheers Love Haha Wow Sad Angry PepeBored MonkaS PepHands FeelsBadMan Pepega Clown BOOBA PepePerfect iLOVEyou PepoPopcorn PeepoFinger Wankge Gimme Love Simp FeelsOk Cheer FeelsLove Ban Toxic DMCA LOL Clap Shit

Requests Bruna Vedovelli

• Going forward please follow these rules when posting:

-The content MUST be from TikTok, do not post slips from other platforms.

-You MUST include profile names / link to the profile, or make every attempt to include it.

-Include timestamps if you post a long video or a full live video.

-Make sure ALL girls posted are 18+

Welcome to the Social Media Girls Forum!
Feel free to sign up and join the discussion on all your favourite Social Media Girls. YouTube and Twitch oops moments, Onlyfans leaks, Celebrity sex tapes and More! It's free and takes 10 seconds!
Sign up
Porthos1963
Porthos1963 commented
Vc é muito foda! Medalhaaaaa

Billy Loomis
Billy Loomis commented
a Dani ta viajando

Kaiserali17205
Kaiserali17205 commented
Dia 2 de Maio:

Hey babies! 🩵

This pack is way hotter than what I usually do, yes!!! It’s a brand-new set featuring a cute pink plug… just like me. hehe 💗

(The video in this pack is explicit - a full 2-minute spicy scene! 😙)

(disse que é explícito, mas quanto? Kkkkk)

J
Jsckazin commented
Enquanto isso a Deni cobrando por foto de jeans e camiseta branca. É revoltante.

S
SampaCorreia commented
S
SampaCorreia commented
Pra galera que não tá conseguindo me mandar DM, chama no di_sc_ord daniel_otal. Respondi uma turma mas parece que não está indo.

I
iamabot12 commented
Me chama dm que eu tenho interesse

I
iamabot12 commented
I
iamabot12 commented
Eu quero

T
TheKey421 commented
se for possível, manda pra mim. Por algum motivo não consigo manda DM.

G
Guimexbr commented
Fala mano, n consigo mandar DM mas quero tbm

S
SampaCorreia commented
Respondi. Pra galera que não tá conseguindo me mandar DM, chama no di_sc_ord daniel_otal. Respondi uma turma mas parece que não está indo.

1 Comments
S
SampaCorreia commented
Pra galera que não consegue mandar DM (só descobri agora sobre isso), vocês podem me mandar uma DM no disc_ord para @daniel_otal

3 Comments | Top reacted
MisterEme
MisterEme commented
Já colocou a buceta pra jogo, aí sim 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

R
RRRTD commented

Ja faz um tempo q ela faz isso mas é caro essa acho q é a primeira vez q ela deixa 1 preview explicito assim, pelo menos é a primeira vez q eu vi. tem 1 pack dela de 99 dols q é puro explicito foto video a porra toda. O foda é a cotação q fode. rs

S
'Stab' Billy commented
precisamos de um hero com grana pra buscar esse